Kami mengalu-alukan kehadiran anda ke blog kami. Sebarang komen dan pendapat bolehlah diajukan terus ke buku pelawat kami ataupun kepada moderator blog ini.


05 July 2009

Selamat Berpraktikum...



Salam semua..

esok iaitu 6 Julai 2009 akan bermulalah hari yang baru bagi budak2 pismk-oum kajian sosial semester 8 kerana kami semua akan mengikuti praktikum fasa 3 di sekolah yang telah ditentukan unit praktikum..Terima kasih kepada En Suffian dan En Amjah sebab menguruskan penempatan kami dengan sempurna dan baik.

Kepada kawan2 yang akan mengikuti praktikum esok, jalankan tugas dengan baik. Buktikan bahawa kita adalah yang terbaik antara yang terbaik. Setiap kali kita praktikum, pasti ada sekolah yang akan meminta kita datang semula ke sekolah mereka. Itu buktinya kehadiran kita dihargai oleh mereka.

Ingat, kita bukan sahaja menjadi pendidik tetapi kita juga merupakan penggerak komuniti sekolah. Bantulah pihak sekolah sekadar yang kita mampu, jikalau ada kelebihan ilmu dan kemahiran di pihak kita, tak salah rasanya berkongsi dengan guru2 di sekolah. Dan sekiranya rasa diri sendiri kurang kemahiran dan oengetahuan, janganlah malas dan malu untuk bertanya pada mereka yang lebih mahir..

Apa2pun aku ucapkan selamat berpraktikum kat korang semua. Apa2 maklumat terkini, rajin2lah cari di sini ek..Bye..adios....

Salam..dari meja moderator Epi

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
http://2.bp.blogspot.com/_sYx8LhsF1y0/SZyFeDqrknI/AAAAAAAAAwI/hzZSY5krbTo/s1600-h/jom_04.png