Kami mengalu-alukan kehadiran anda ke blog kami. Sebarang komen dan pendapat bolehlah diajukan terus ke buku pelawat kami ataupun kepada moderator blog ini.

12 February 2009

ajk lawatan

hari ni telh diadakan satu perbincangan khas sempena lawatan a.k.a kajian lapangan seni yg akn diadakan di sarwk. isu paling hangat adalah isu sponser, peralatan, penginapan, pengangkutan, makan & tiket. sila ambil perhatian:-

pengerusi : inuth
t. pgrusi : musa
su : santi
bendahari : masferr
penginapan : anim & shima
pengangkutan : kaka' & marin
makan : seli & sanim
pralatan : yati, yana & cacau
dokumentasi : epi & jepa
kebajikan : clarice & akmal
tugas2 khas : vujie & nasir
sponser : suma yg trlibat
tiket : satu klas

sila beri kerjasama

4 comments:

  1. uwaaaa..grg2..sape ni..isk3..iyaa2..krjsm akn dbri dgn spenuh hati..huhuhu;p

    ReplyDelete
  2. eh epi..bkn ko nak g knduri ke tym tu?(epi smgt cuti awl..haha)..klu x leh jg gn duit mkn ko utk cover prblnjaan lain..rncgn kejam..har3

    p/s: iye', inuth n yana..duit mkn korang nnt kc aku k..aku tau korang diet..hik3

    ReplyDelete
  3. aku nak pegi kenduri masa cuti sek la..ooo..sebab nak duit ak, ko tak bagi aku pegi ye..xpela, aku pegi sendirila..aku naik brunei airlines la..(jangan pujuk, aku dah tekad ni)..

    ReplyDelete
  4. setahu aku brunei airlines tak de kat dunia ni....Royal Brunei adalah....
    tu syarikat baru ekkkkkkkk.................ahahahahahahahahah

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
http://2.bp.blogspot.com/_sYx8LhsF1y0/SZyFeDqrknI/AAAAAAAAAwI/hzZSY5krbTo/s1600-h/jom_04.png