Kami mengalu-alukan kehadiran anda ke blog kami. Sebarang komen dan pendapat bolehlah diajukan terus ke buku pelawat kami ataupun kepada moderator blog ini.

11 February 2009

ujian daya tahan kardiovaskular~

lari lari..kita lari..smpi putus..urat kaki..btul ke lirik aku tu?hehe..arini bebudak oum telah dipaksa rela untuk b'lari 2.4km start dr pagar asrama ppn pastu round trek joging 2 kali..tym kat gate asrm ppn..bdk2 llki jeling2 jer kat dlm kan (akmal..ko cari blik adik sayang ke?)hahaha..sir salehudin ngan selamba badak ja ikut dr blkg smbil nyanyi2..dah laa nk motor..x aci btul..

mcm biasa..golongan bp org d kls kami akan mndahului ngan cttn masa yg agak mmbrgsgkan..agak memalukan bagi golongan bujang..kui3..keputusan rasmi larian td boleh dirujuk seperti di bawah (ayat surat rasmi..hehe)

1. zack (10.06)
2. epi (10.09)
3. lee (11.45)
4. akmal (12.13)
5. musa (13.13)
6. clarice (14.03)
7. anim (14.35)
8. nasir (15.27)
9. marina (15.37)
10. ujie (16.15)
11. sanim (16.23)
12. shima (16.45)
13. yati (17.15)
14. rosli (17.52)
15. santi (17.53)
16. mas (18.05)
17. kaka (22.15)
18. yana (22.16)
19. inuth (22.26)

perbezaan masa rosli ngan santi 1 saat ja..sbb rosli berabis potong santi ngn gaya larian ala teletubis (btul ke tu?hehe) tym kat grsn penamat..kaka, yana n inuth ttp pejalan kaki pling seksi..haha..

presentation bab arini xyah laa citer kan..mcm biasa modul OUM ttp b'mslh w'pun yg menulis tu para pakar yg diiktiraf..kdg2 bila org dah t'lmpau pndi ni..ada jg bodo dia..(aku bukan student OUM..btul!..hahaha)..so..sbg antara org yg b'tggjwb bt presentation td..aku mnt maap bg pihak kump krn mnympaikan ajrn sst itu..huhuhu..kesimpulannya..bak kata ah chau..exam kita kuar dr modul..so..pndi2 laa yaa..adios!

7 comments:

  1. ahahahaha.. memang mantap la larian ala ratu2 yang ditunjjukkan oleh semua peserta...Ujian Mengejut ini buat aku terkejut beruk sampai krem segala urat yang ada kat badan... tp aku masih boleh berbangga kerana berjaya potong marian jones tadi...awwwwwww
    dan mengatasi catatan peribadi terbaik tahun lalu 25 minit...ahahahahahah

    ReplyDelete
  2. aku dh x dpt nk beza lutut depan dan lutut blkg.

    ReplyDelete
  3. Hmm bahaya gk tu tulangikan. Jgn sampai hemisfera otak kanan kiri ttukar dh la hahaha

    ReplyDelete
  4. ttukar tu belum tp dah mereng. haha.

    ReplyDelete
  5. cahya pembelot....pembelot dua kali ganda.... grrrrrrrrr

    ReplyDelete
  6. at least aku x belot di saat akhir..kui3..klu prg..pembelot tym akhir tu lg bw kklahan brbnding yg belot tym awl2..hahaha

    ReplyDelete
  7. betul2..pembelot seperti ini harus dihukum..buang negeri!! ya...kita minta mereka nie buang negeri!! hahahaha (baca dengan nada suara penjahat)..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
http://2.bp.blogspot.com/_sYx8LhsF1y0/SZyFeDqrknI/AAAAAAAAAwI/hzZSY5krbTo/s1600-h/jom_04.png