Kami mengalu-alukan kehadiran anda ke blog kami. Sebarang komen dan pendapat bolehlah diajukan terus ke buku pelawat kami ataupun kepada moderator blog ini.

18 February 2009

Lari..lari...kita lari....

Hari Jumaat nie bersamaan 20 februari ada acara merentas desa tertutup di IPKS..Oleh tu kepada wakil2 PISMK-OUM yang mewakili setiap rumah pasukan masing2 diharapkan menunjukkan potensi sebenar..jangan jadi macam latihan 2.4km yang lalu dah la. menang tak penting, yang penting selamat tiba di garisan penamat..kepada vujie, ko jangan buat2 pengsan macam waktu olahraga di stadium dulu..kununnya mau ada orang angkat kan la tue..heheheh..anyway, gud luck geng..adios..


4 comments:

  1. tolongggg lah. aku minta tolong sangat2 ni.
    minta tolong ghazali tunggu aku depan gate maktab. sampai ctu ja aku larat lari. haha.

    ghazali yg hebat.
    ghazali yg kuat.
    berpeluang mengangkat aku yang pengsan pdhl org lain x bpeluang langsung. hahahaha.

    jgn risau. aku dh stat lari petang ni. jumaat tu aku dh blari sampai kk. hahaha.

    ReplyDelete
  2. ya..c bujik x aci kasi tinggal kami blari di kgu sedngkan dia p blari di k.k..cet ko bujik..yg pnting ko musti bagi kamiorang cheesecake yg kami paksa ko janji dgn kami.

    ReplyDelete
  3. yaa..betul tue..tak aci betul ko vujie..orang lain lari di Keningau, ko pulak lari di K.K...Tengok aku, lari di kuantan, takdela jauh macam ko vujie..wakakaka..

    ReplyDelete
  4. bw pyung..bw pyung..jgn lp pki sun block..huhuhuhu

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
http://2.bp.blogspot.com/_sYx8LhsF1y0/SZyFeDqrknI/AAAAAAAAAwI/hzZSY5krbTo/s1600-h/jom_04.png